Kontakty a informace pro neslyšící a nedoslýchavé
Informace pro případ ztráty, odcizení, zneužití nebo neoprávněného použití platebních prostředků
Máte napadený účet, řešíte zneužití přihlašovacích údajů?
Zavolejte s pomocí blízkého nebo tlumočníka ze znakového jazyka na naši nonstop linku pro hlášení internetových podvodů, podezřelých telefonátů, neznámých plateb z vašeho účtu nebo zneužití vašeho elektronického bankovnictví nebo bankovní identity Více o hlášení podvodů
+420 499 900 010Potřebujete zablokovat kartu?
Přes nonstop linku
Požádejte blízkého nebo tlumočníka ze znakového jazyka, ať nám zavolá na linku Podpory elektronického bankovnictví a platebních karet.
24 hodin, 7 dní v týdnu
Přes virtuální asistentku Kate
Napište naší Kate v mobilní aplikaci ČSOB Smart: „Zablokuj kartu.“ Ona už vám poradí, jak to přesně udělat.
S čímkoli se na nás můžete obrátit i osobně. Rádi vás přivítáme na jakékoli naší pobočce.